פילאטיס פיטבול בריאותית ומתיחות


פילאטיס פיטבול בריאותית ומתיחות

  פילאטיס+CORE PILATES
התמקדות בגמישות, חיזוק, איזון, טיפוח היציבה, ושכלול יכולת תנועתית בזרימה ובמודעות, מתוך דיוק, נשימה וחיזוק
שרירי הליבה. השיעור מתבצע ללא נעליים, עם מוזיקת רקע שקטה.  שיעור פילאטיס עם אביזרים משלב עבודה עם אביזרים קטני- כגון- כדור, משקוליות, גומיות ועוד.. לגוון ושיפור הכוח,שווי המשקל, היציבה והגמישות.
CORE DANCE - שיעור חיזוק עם אביזרים המושתת על רצפי כוח, גמישות ושווי משקל סטטי ודינמי, תוך איתגור שרירי הליבה (CORE). אלמנטים מהפילאטיס היוגה והריקוד חוברים להם יחדיו לכדי הרמוניה מחשמלת

אל תתנו לשקט ולשלווה להטעות אתכם כי נעבוד... וקשה

  FitBall CORE+ לאחר לידה 
תרגילי כח על כדור ענק, המשלבים שווי משקל לשיפור שרירי היציבה, הבטן וקרקעית האגן, ולכן הוא מתאים מאד לנשים לאחר לידה ולנשים ללא כל רקע באימון גופני. הזרימה בשיעור והמעברים מתרגיל לתרגיל, גורמים להנאה צרופה מכל שיעור בצד התמודדות עם אתגרים הולכים ומתעצמים.

  התעמלות בריאותית 
שיעורי בוקר לנשים מגיל 60+. השיעור כולל תרגילי חיזוק, גמישות, יציבה ותנועתיות מפרקית. אחת לשבוע בימי שני מתקיים שיעור פיטבול מיוחד לקבוצה זו.

  התעמלות לאחר לידה (ראה פירוט שיעור פילאטיס ו FitBall)
נשים לאחר לידה יגיעו לשיעורי הפיטבול והפילאטיס המתקיימים במהלך השבוע ע"פ המערכת המעודכנת באתר ובתיאום מראש עם יעל .


  התעמלות לגברים-  שיעור משולב עם נשים - מתיחות יציבה בטן וגב. מיועד לכל גבר בין אם הוא מתאמן או לא. מתיחות חשובות מאד לשיפור טווחי התנועה והיציבה, למניעת כאבי גב, כתפיים וכו, לתחושה גופנית טובה , ובנוסף חיזוק שרירי בטן וגב תוך הקפדה על בטיחות בעבודה, קצב עבודה איטי ומדוייק, הקפדה על נשימה ושליטה בגוף לאורך כל השיעור. ימי א שעה 20:25  וימי ד' 20:25. את השיעור מדריכה יעל ניר